Vertraging maar home sweet home

29 april 2015 - Ulaanbaatar, Mongolië

Met een hele grote vertraging zijn de Mongolië-gangers van de Hilt vandaag dan dus toch aangekomen op Nederlandse bodem. De exacte reden van deze vertraging is ons op dit moment nog niet helemaal duidelijk, maar... ze zijn thuis. Na een extra overnachting in Istanbul, wederom met een ervaring erbij kan er nu uitgerust worden van de reis met al de nieuwe belevenissen.

Om hen toch nog even te laten terug kijken naar de laatste dag in het Lotus Children's Centre hebben we vandaag ook nog vier filmpjes geplaatst op deze reislogger. Kunnen ze nogmaals genieten!

Welkom thuis en veel plezier!

Stanny Roodselaar en Fritz Hörter

1. Piet en ria:
    29 april 2015
    Wat vervelend dat jullie zoveel vertraging hadden, maar fijn dat jullie weer thuis zijn zeg. Geniet nog lekker na van de vele indrukken die je op hebt gedaan en bedankt voor de mooie reisverslagen.
  2. Frank en Martine en Happy:
    Beste Stanny en Frits en alle medereizigers

Dank jullie wel voor de fantastische verhalen, foto's en filmpjes. Jullie hebben weer super werk gedaan en van dit prachtige, bijzondere land mogen genieten. Wij hebben met jullie mee genoten. Iets wat je nooit vergeet! Wij hebben weer oude herinneringen opgehaald van toen wij er waren.

Veel groetjes
    Frank, Martine en hond Happy die in 2012 ook bij dit fantastische project waren en Stanny en Frits hebben mogen leren kennen.
    Xxxxxx
  3. Marianne vaessen:
    29 april 2015
    Stanny ,Frits,Tom en Rob, nogmaals bedankt voor de mooie verslagen, en verantwoording voor de kinderen, het was fijn om vanaf de zijlijn mee te kijken, dat wordt nu afkicken van de Mongoliegangers, blij dat ze weer veilig thuis zijn, groeten
  4. Lisbet:
    30 april 2015
    Gewoon ff een dikke knuffel voor jullie

Ff iets anders de voorstelling was super ik heb veel complimenten gehad daar kan ik voorlopig mee vooruit xxx