Welkom op mijn reisblog!

25 maart 2015

1. Reislogger:
    25 maart 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Johanna moeder gerard dijkstra:
    30 maart 2015
    Hej ik wil jullie heel veel plezier wensen in mongolie..dat word een super mooie tyd...ons gerard is vorig jaar geweest ...heeft er heel veel geleerd en wil zelfs terug volgend jaar...geniet ik blijf jullie verhalen volgen...sucses groetjes johanna
  3. Erwin:
    6 april 2015
    Was leuk om jullie nog even uit te zwaaien gisteren! Lekker genieten daar met de kids uit M en NL en tot snel. Smakkerds van Binh, Jaya, Magda en Erwin
  4. Tim Dielemans:
    Hallo allemaal,

Heel veel plezier in Mongolië. Ik ga proberen jullie op de voet te volgen. Maak er een leuke, gezellige maar ook leerzame week van.

Met vriendelijke groet,
    Tim Dielemans
  5. Betsy ( buurvrouw van Remco ):
    8 april 2015
    Wens Iedereen die deelneemt aan de reis een Super mooie en Leerzame trip. Hoofdzaak Genieten van de vele indrukken die op je af komen, in het bijzonder voor onze buurjongen Remco, zou zeggen Geniet ervan!!!
  6. Tim steenbakkers:
    heyy allemaal,
    veel plezier in Mongolië, dit word een rijs en ervaring die jullie niet meer zullen vergeten en vaak naar terug denken, leer veel en maak veel lol.
    maar veel contact met de kinderen daar .
    heel veel plezier groetjes Tim steenbakkers
  7. Martijn de Jong:
    hey allemaal,
    Veel succes in mongolië. Ik hoop dat jullie ook veel ervaringen opdoen tijdens deze reis. Blijf vooral jezelf en ben een beetje lief voor de kinderen :)
    Mvg
    Martijn de Jong
  8. Angelique (moeder van remco):
    9 april 2015
    nog een paar dagen en dan is het zover, op naar Mongolië. ik wens jullie veel plezier. maak er wat van , maar dat zal wel lukken. groetjes Angelique ;)
  9. Cor en Amgalan:
    9 april 2015
    Wij volgen graag jullie belevenissen via deze reisblog. Mongolië is het thuisland van Amgalan en daarnaast hebben wij een grote bewondering voor Fritz en Stanny. Zij geven hun kennis en liefde aan de weeskinderen aldaar. Wij wensen dat deze reis jullie leven inhoudelijk gaat verrijken.
  10. Sunny Geerings:
    10 april 2015
    veel plezier en succes iedereen ik heb daar een geweldige tijd mee gemaakt en hoop dat jullie daar ook een prachtige tijd gaan beleven veel plezier en succes en doe iedereen daar maar de groeten van mij :)

M.V.G Sunny Geerings
  11. Johan Vader Joella:
    11 april 2015
    Heel veel succes en plezier in Mongolië.
    Hoofdzaak Genieten van de vele indrukken die op je af komen.

M.v.g. Johan.
  12. Marianne vaessen:
    13 april 2015
    Heel veel plezier, en ook ervaring opdoen! En genieten van alle momenten die je gaat beleven, help elkaar waar nodig, en heb het goed samen, een hele goede reis, en natuurlijk een geweldige thuiskomst, met veel verhalen.
    oma Mike allemaal de groeten.
  13. Yvonne merkx:
    13 april 2015
    goeie reis allemaal!!! en veel plezier!
  14. Anja moeder joella:
    13 april 2015
    Heel veel plezier in Mongolië het zal voor jullie allemaal een ervaring zijn die jullie nooit meer vergeten